ליברמן: "אני הולך למרכולים בשבת"

איתי גדסי 1 Comment on ליברמן: "אני הולך למרכולים בשבת"

משבר השבת: שר הביטחון, אביגדור ליברמן מודה: אני הולך למרכולים בשבת • מתנגד לחוק ומשגר עקיצה לעברו של דרעי: אין צורך להתערב לשלטון המקומי בחוקי העזר • וגם, לדעתו זה לא הנושא החשוב בכלל: צריך להתמקד בזמן הזה בנושא הביטחון • האזינו

אביגדור ליברמן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, אומר היום במענה לשאלות עיתונאים בישיבת סיעת ישראל ביתנו, כי הוא עצמו הולך למרכולים בשבת וכי לדעתו "אין צורך להתערב לשלטון המקומי בחוקי העזר".

בישיבת סיעת "ישראל ביתנו" ענה שר הביטחון, אביגדור ליברמן, לשאלות כתבים. כשנשאל לדעתו על הסערה הפוליטית האחרונה עם התפטרות ליצמן וחוקי השבת המוצעים, אמר ליברמן: "אני מודה שאני הולך למרכולים בשבת. יש בירושלים. אני מקווה שלא נגיע לזה. אנחנו נעשה הכל שהחוק הזה לא יעבור בנוסח המקורי כפי שהוצע ע"י משרד הפנים. יש לנו אמצעים להתמודד עם זה".

לדבריו: "אני לא רוצה לפתוח מרכולים בשבת בבני ברק אבל אין סיבה לסגור מרכולים בשבת בחיפה או בכל מקום אחר. צריך להבין שיש אחריות לשלטון מקומי ולא רק למרכזי. כל הנושא של חוקי העזר, צריך להשאיר לשלטון המקומי ולא להתערב מלמעלה" אמר בהתייחסו לחוק המרכולים של שר הפנים, אריה דרעי וח"כ משה גפני.

ליברמן טען: "הצלחנו לשמור על סטטוס קוו. משחקי הכדורגל יימשכו. בתל אביב המרכולים יישארו פתוחים. יש עוד כמה דברים ששר העבודה יוכל לאשר המשך עבודות חיוניות בשבת. אנחנו השתדלנו להיות אופרטיביים. נראה את הנוסח הסופי של כל חוק שיובא למליאה ונפעל בהתאם".

אך חרף הסערות הפוליטיות הללו, לדעת ליברמן, צריך לעסוק בנושא אחר: "בכל קואליציה כמובן יש את המורכבות משלה. אנחנו בהחלט חלק אינטגרלי מהקואליציה. אנחנו מפלגה אחראית. אבל צריך להתמקד בזמן הזה בנושא הביטחון".

האזינו:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חילול ה'!!!!!!! ככה שחבר כנסת של מדינה יהודית יחלל שבת בפרהסיה חילול ה'!!!!